U wilt nieuwe klanten bereiken. U wilt de verzekeringen van DKV promoten via uw eigen website. U wilt zich ervan verzekeren dat de bezoeker u kiest als verzekeringstussenpersoon bij het online onderschrijven.
Wij hebben de oplossing voor u: de creatie van een gepersonaliseerde hyperlink.
Hoe gaat dit in zijn werk?
Wat is een gepersonaliseerde hyperlink?
Een gepersonaliseerde hyperlink van DKV is een link die u kan gebruiken in een tekst of in een banner in uw e-mails of op uw website ter promotie van de producten van DKV. De hyperlink verwijst de prospect automatisch door naar de productpagina op www.dkv.be, waar hij dan een verzekering kan onderschrijven. Doorheen de onderschrijving en op het moment dat de verzekeringstussenpersoon wordt gekozen, verschijnen enkel uw gegevens, zonder dat de prospect de mogelijkheid heeft om dit te veranderen.
In welk formaat te gebruiken?
Er zijn twee mogelijkheden
Het gebruik in tekstformaat: u kan de hyperlink invoegen achter een woord van uw nieuwsbrief of in de handtekening van uw e-mails.
Het gebruik in visueel formaat (banner): u kan de hyperlink invoegen achter afbeeldingen (banners) die wij u voorstelen, of u kan de banner gebruiken in een nieuwsbrief, in de handtekening van uw e-mails of op uw website (html).